Vervolg 3e dag - Reisverslag uit Bodenaya, Spanje van Mariette///Leanne Janssen ///Heijmans - WaarBenJij.nu Vervolg 3e dag - Reisverslag uit Bodenaya, Spanje van Mariette///Leanne Janssen ///Heijmans - WaarBenJij.nu

Vervolg 3e dag

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Mariette///Leanne

29 Mei 2015 | Spanje, Bodenaya

Vervolg 3e dag

Na een heerlijk menu del dia; vissoep, schnitsel met frieten , sinaasappel en wijn en water voor Euro 9, waren wij weer helemaal erbovenop. Achteraf hadden we echt te weinig gegeten om deze zware tocht te doen. Maar ja al doende leert men. Terug in de Albergue was deze al aardig vol en hoorde we net dat de nederlandse Dorien uit Breda met de Duitse Beate met David belde en vroegen of hij svp 2 bedjes wilde vrijhouden. Na gezellig te hebben gekletst met iedereen, ons verslag gemaakt te hebben en een gedeelte op onze site geplaatst te hebben konden we om 20.00 uur met 16 personen aan tafel. We kregen een heerlijke salade met brood, olijfolie en erna een fantastische linzen soep.Wijntje en water erbij, yoghurt na en we waren allemaal weer gesterkt.
Aan tafel werd nog gestemd hoe laat we morgen allemaal tegelijk wakker gemaakt wilde worden door MUZIEK. 06.30 uur werd gestemd en om 21.30 uur lagen we weer heerlijk in ons eigen kamertje met alleen Radla, een Servische dame van 36 jaar, die 1 jaar op de Vaalserstrasse gewoond heeft, tijdens haar studie aan het Klinikum.
Heerlijk geen gesnurk en frisse lucht!!!